Warning: Illegal string offset 'typ' in /domains/twojaakademia.pl/wp-content/themes/azc/functions.php on line 626

VINYASA FLOW JOGA – regularne zajęciarozwiń

Vinyasa Flow Yoga 

KIEDY:

PONIEDZIAŁKI: 16:30 – 17:30

CZWARTKI: 8:00 – 9:00

MIEJSCE:
Akademia Świadomego Człowieka,

INWESTYCJA:
35 PLN pojedyncze zajęcia, 119 zł karnet (4 zajęcia)

ZAPISY:
Formularz na stronie:
mail: info@twojaakademia.pl
telefon: (58) 728 45 65

ZAJĘCIACH:

Vinyasa Flow Yoga czyli dynamiczna praktyka asan w zgodzie z oddechem

Zajęcia Martyny to doskonała mieszanka bardzo przyjemnych asan rozciągających, przeplecionych różnymi technikami oddychania i relaksacji. Są odpowiednie dla wszystkich grup wiekowych, poziomów zaawansowania, kształtów i rozmiarów, oferując dynamiczny, a zarazem bardzo przystępny styl jogi Vinyasa Flow, który buduje siłę i elastyczność, uwalnia stres i uspokaja umysł łącząc każdy ruch z oddechem, co sprawia, że uczniowie niemalże “płyną” przez sekwencję. Przebieg zajęć Martyny dostosowany jest do umiejętności oraz możliwości uczniów, dlatego dokłada ona wszelkich starań, aby panowała atmosfera zrozumienia i życzliwości.

ZOBACZ FILMY Z MARTYNĄ: 

https://www.youtube.com/watch?v=6JAVFfKpeY4

https://www.youtube.com/watch?v=1JmkEthPJgI

https://www.youtube.com/watch?v=AqRoYaATYZg

https://www.youtube.com/watch?v=HzfS5IHO7cw

https://www.youtube.com/watch?v=lji8rxp-YAA

PRZYGOTOWANIE DO ZAJĘĆ:

Przygotuj na zajęcia wygodny strój, który nie krępuje ruchów i w którym dobrze się czujesz (np. bawełniana koszulka, legginsy, spodnie dresowe itp.).

PROWADZĄCA:

MARTYNA KAZEK

Jest energiczną, pozytywnie patrzącą na świat certyfikowaną instruktorką jogi. Jej RYT 200 skupiał się na twórczym vinyasa flow, kładąc nacisk na czakry, dynamiczną hathę opartą na asztandze, yin jodze, pranajamie, medytacji i filozofii jogi. Zajęcia prowadzi zarówno w języku polskim, jak i angielskim.

Z ogromną satysfakcją oraz zaangażowaniem dzieli się swoim doświadczeniem, starając się wspierać oraz
inspirować swoich uczniów do pracy nad sobą.
1

JOGA KUNDALINI – regularne zajęciarozwiń

 JOGA KUNDALINI
wg przekazu Yogi Bhajana
joga świadomej przytomności i doświadczania

TERMIN: 

Zajęcia w grupie: CZWARTKI godz. 19:00 – 20:30

Zajęcia indywidualne: terminy do ustalenia

MIEJSCE:

Akademia Świadomego Człowieka

INWESTYCJA:

Regularne zajęcia w grupie: 
pojedyncze wejście 35 zł
karnet 4 wejścia 119 zł (ważny 1 miesiąc)
karnet 6 wejść 169 zł (ważny 2 miesiąc)
karnet 8 wejść 209 zł (ważny 2 miesiące)

Zajęcia indywidualne: 120 zł

ZAPISY:

Telefon:  +48 505 082 817
Mail: joga_kundalini@wp.pl
FB:  Tu i Teraz – Joga Kundalini Trójmiasto

O ZAJĘCIACH: 

JOGĘ KUNDALINI praktykować może każdy, niezależnie od wieku i sprawności fizycznej.
1,5h zajęć zawiera wszystkie elementy jogi:
– zestawy ćwiczeń,
– relaks,
– medytację z zastosowaniem technik oddechowych, mantr i mudr.

Dzięki regularnej praktyce:
– uelastycznisz ciało, poprawisz formę i stan zdrowia,
– zmniejszysz napięcia w ciele i zwiększysz odporność na stres,
– uspokoisz myśli, emocje i poprawisz koncentrację,
– zyskasz świadomość siebie, swojego ciała.

Kilka praktycznych informacji:
-Przygotuj na zajęcia wygodny strój, który nie krępuje ruchów i w którym dobrze się czujesz (np. bawełniana koszulka, legginsy, spodnie dresowe itp.).
– Nie jedz obfitych posiłków co najmniej 2 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
– Podczas zajęć ćwiczymy boso.
– Do praktyki potrzebujesz maty do ćwiczeń, koca (np. do przykrycia podczas relaksu) oraz poduszki (np. do siedzenia podczas medytacji). Wszystko jest na miejscu w sali, ale możesz także użyć swojego sprzętu.
– Przyjdź 10-15 minut przed rozpoczęciem zajęć – zaczynamy punktualnie.
– Jeżeli masz kontuzję, silne bóle np. kręgosłupa, bioder, kolan lub inne dolegliwości, w których mogą być przeciwwskazania do ćwiczeń, zadbaj     najpierw o swoje ciało, w razie potrzeby skonsultuj się z lekarzem.
– Zajęcia dostosuję do grupy, więc nie jest ważne doświadczenie w jodze.
– Ważne jest Twoje zaangażowanie podczas zajęć. W miarę regularnej praktyki zobaczysz i odczujesz efekty.

O INSTRUKTORCE: 

„Jeśli chcesz się czegoś nauczyć, czytaj o tym.
Jeśli chcesz coś zrozumieć, pisz o tym.
Jeśli chcesz osiągnąć w czymś mistrzostwo, nauczaj tego.”
Yogi Bhajan

Jestem zawodową menadżerką, z duszą jogina, pasjonatką podróży, miłośniczką fotografii, kolekcjonerką dobrych chwil oraz drobnych radości, celebrującą życie takim jakim jest.

Od kilku lat praktykuję Jogę Kundalini. Zakochałam się w niej od pierwszego wrażenia.

Ukończyłam kurs nauczycielski Jogi Kundalni według przekazu Yogi Bhajana (The Kundalini Research Institute) oraz kurs dla instruktorów jogi dla Kobiet w ciąży.
Kurs był dla mnie najcenniejszą inwestycją w siebie, a joga przynosi efekty w moim codziennym życiu.
Joga Kundalini to coś znacznie więcej niż ćwiczenia.
Jest to praktyka głęboko transformująca, oczyszczająca i wzmacniająca.
Przez 20 lat pracowałam w korporacjach, z czego ok. 15 lat na stanowiskach menadżerskich.
Wysoki poziom stresu, znaczące tempo pracy i ilość obowiązków – to codzienność w pracy menadżera. 
Praktyka jogi miała i ma wpływ na moje życie; podejście do zmian, dystans do siebie, umiejętność radzenia sobie ze stresem i uważność i balans w życiu zawodowym. 
Niezmiennie też dzięki jodze, uczę się siebie.
A to ma wpływ na świadomość.
Świadomość kim jestem i po co.
Jestem również w trakcie kursu w Akademii Terapii Ekspresyjnych (terapia przez sztukę: taniec intuicyjny, dźwięk, rysunek/ mandala) gdyż uważam, że sztuka jest dla każdego.
Każdy z nas poprzez sztukę może lepiej poznać i wyrazić siebie
Podobnie jak joga, również taniec spontaniczny, wibracja dźwięku, rysunek intuicyjny może być transformujący, oczyszczający i wzmacniający.
Prowadzę zajęcia, gdyż chcę się podzielić tą piękną i skuteczną praktyką, którą Wam z całego serca polecam i dzięki której przez cały czas się uczę i rozwijam.

Zapraszam na do Akademii Świadomego Człowieka na regularne i indywidualne zajęcia!  

Do zobaczenia na macie!

Aneta Hanspal Kaur 

Zwiń

TRE – ĆWICZENIA UWALNIAJĄCE TRAUMĘ, STRES, EMOCJE – regularne zajęciarozwiń

ĆWICZENIA UWALNIAJĄCE TRAUMĘ, STRES, EMOCJE

TRE

ZAJĘCIA REGULARNE:
WTORKI, godz. 18:00
(maksymalny czas 1,5 h)
Terminy kolejnych zajęć: 8, 15, 22, 29 maja.

MIEJSCE:
Akademia Świadomego Człowieka,
ul. Kaprów 3A/16, Gdańsk Oliwa

INWESTYCJA:
40 zł za sesję
ZAPISY:
Marek Kulikowski, tel. 507 628 599 lub mail: m.k.24@wp.pl
ZABIERZ: strój jak na siłownię lub yogę.
UWAGA – kobiety w ciąży nie mogą brać udziału w zajęciach.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
UWOLNIJ traumy, stres i emocje na ćwiczeniach TRE
prowadzący – dr Marek S. Kulikowski

Co to są ćwiczenia TRE? (Tension & Trauma Releasing Exercises)

Są to ćwiczenia, które uwalniają z ciała stres, napięcia i emocje.
Gdy w naszym życiu wydarzają się trudne chwile, a wydarzają się, nasze ciała reagują prosto i bez myślenia: uciekam albo walczę. Zmienia się chemia i fizjologia: adrenalina, ciśnienie krwi, napięcia mięśniowe i tym podobne. Mamy po prostu przeżyć.
Po wszystkim, powinien nastąpić powrót do normalnego stanu organizmu, a najczęściej nie następuje. Dlaczego? Przecież Matka Natura wyposażyła nasze ciała w systemy samo naprawcze.

Otóż nie korzystamy z nich bo nam nie wolno! Tak sobie w naszym ucywilizowaniu ułożyliśmy prawa i zwyczaje, że nie możemy okazywać słabości – stracimy twarz. Zwierzęta nie patrzą na to co wypada a co nie, tylko reagują i na przykład, po prostu trzęsą się ze strachu – a nam nie wolno! Wtedy organizm nie dostaje „zwrotnej” informacji, że można już wyłączyć system walki i ucieczki i tkwimy w nim często przez całe życie.

Ciało tego nie wytrzymuje i chorujemy: boli nas krzyż lub kolano, pojawia się nie wiadomo skąd alergia, nadciśnienie i inne dolegliwości. W ćwiczeniach TRE dajemy sygnał ciału, że zagrożenie mija i następuje głęboka relaksacja, aż dziwne i zaskakujące jak może być głęboka. Po prostu „magia” – trzeba to samemu przeżyć, żeby uwierzyć.

Ćwiczenia są proste i składają się z dwóch części. Seria łatwych ćwiczeń gimnastycznych w wygodnym stoju na karimacie, a potem kładziemy się w odpowiedniej pozycji i pozwalamy ciału pracować. Zdziwicie się. Proste, łatwe do nauczenia i codziennej praktyki.
Miłych wibracji i do zobaczenia na ćwiczeniach.

Dr Marek Kulikowski
Z zamiłowania i wykształcenia jestem doktorem nauk biologicznych, absolwentem Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego. Jestem certyfikowanym trenerem metody TRE i korzystam z nich osobiście na co dzień. Od trzech lat systematycznie ćwiczę i obserwuję swoje ciało, uczę się Go. Rozluźniłem się i pozbyłem kilku dolegliwości, z tych najważniejszych – uporczywych bóli krzyża.

Zapraszam MK

OBOWIĄZUJĄ ZAPISY:
Marek Kulikowski, tel. 507 628 599 lub mail: m.k.24@wp.pl

Zapisz

Zapisz

Zwiń

ZAJĘCIA NA TRAMPOLINACHrozwiń

 ZAJĘCIA NA TRAMPOLINACH

WP_20160402_09_15_17_Pro
TERMIN:
środy – godz. 11:00 – 12:00
MIEJSCE:
Akademia Świadomego Człowieka
ul. Kaprów 3A/16, Gdańsk Oliwa
INWESTYCJA:
pojedyncze wejście 35 zł / karnet 4 zajęć 119 zł
…………………………………………………………………………………………………..

Lubisz wysiłek fizyczny? Czy chcesz zadbać o swoje zdrowie, sprawność i zgrabną figurę? Potrzebujesz odmiany w swoim planie treningowym? A może masz problem ze stawami i nie wiesz jaki rodzaj treningu wybrać?
Jeżeli tak to trening na trampolinie Bellicon jest właśnie dla Ciebie!
Zajęcia na trampolinach Bellicon przeznaczone się dla każdej osoby, bez względu na poziom sprawności fizycznej i wiek. Korzyści czerpią z nich zarówno sportowcy, osoby, które potrzebują pewnej odmiany w treningu, a także osoby które dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę z aktywnością fizyczną.
Głównymi zaletami treningu na trampolinach są:
– zastrzyk energii, radości i dobrej zabawy
– trening ten nie obciąża stawów, w przeciwieństwie do biegania na twardym podłożu
– wzmacniane i modelowanie wszystkich mięśni, także mięśni posturalnych odpowiedzialnych za prawidłową postawę
– poprawa koordynacji ruchowej, równowagi a także stabilności posturalnej
– skuteczny sposób na utratę masy ciała i spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej w szybki i efektywny sposób (nawet 10 min skakania rano na trampolinie wystarczy, aby przyspieszyć metabolizm przez resztę dnia)
– poprawa i usprawnienie krążenia krwi
– poprawa funkcjonowania układu oddechowego
– poprawa krążenia limfy w układzie limfatycznym, co usprawnia pracę układu odpornościowego
– zapobieganie bólom kręgosłupa, dzięki poprawie stabilności, a także dzięki wzmocnieniu mięśni grzbietu i brzucha
– obniżanie ciśnienia krwi poprzez regularny, umiarkowany trening aerobowy
– zapewnia różnorodność treningu, dzięki możliwości przeprowadzenia treningu relaksacyjnego, wytrzymałościowego, siłowego a także stabilizacyjnego.
Zrób coś dla siebie! Wystarczy zacząć ćwiczyć, a w niedługim czasie zobaczysz pierwsze efekty w postaci lepszego samopoczucia, mniejszych dolegliwości bólowych a także pięknej sylwetki.

Zajęcia prowadzi Anna Piwkowska.

Rezerwacja wizyty pod numerem: 730 950 057 lub (58) 728 45 65

Zwiń

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz