Zuza Zali

Poranne zajęcia z Joga Kundalini

Zuzanna Zail Wojciszke

Kriye i medytacje jogi kundalini

Praktyka Kundalini Jogi pomaga w uzyskaniu równowagi w sferze fizycznej, mentalnej i emocjonalnej. Dzięki ćwiczeniom zyskujemy lepszą kondycję psychiczną, a nasze ciała nabierają elastyczności i wewnętrznego odprężenia. Kundalini Joga wzmacnia system nerwowy i odpornościowy, a regularna praktyka usprawnia układ krążenia, redukuje napięcia w ciele, uspokaja hormony i zwiększa naszą odporność na stres.
Każde zajęcia zaczynają się od rozgrzewki, następnie przechodzimy do kryi – zestawu pozycji wykonywanych dla osiągnięcia określonych efektów w ciele, w drugiej części przechodzimy do relaksu oraz medytacji.


Zapraszam wszystkich zainteresowanych na zajęcia 


Inwestycja: 35 zł

Jak się przygotować do zajęć?
Co najmniej 1,5 godziny przed zajęciami zjedz lekki posiłek. Załóż wygodny niekrępujący ruchów strój najlepiej z naturalnych materiałów.

Wszystkie ćwiczenia wykonujemy na boso, skarpetki przydadzą się do końcowego relaksu. Nie przejmuj się jeśli nie posiadasz swojej maty, na sali znajdują się koce i maty do dyspozycji uczestników. Jeśli będą to Twoje pierwsze zajęcia bądź dla siebie wyrozumiały. Podejdź do ćwiczeń z otwartością, ciekawością oraz z pełnym szacunkiem dla swojego ciała. Joga to czas dla Ciebie i najlepsze co możesz dla siebie zrobić to skupić się na sobie, własnym oddechu oraz sygnałach dobiegających z Twojego ciała.


W zajęciach mogą uczestniczyć wszystkie osoby niezależnie od stopnia zaawansowania.


Serdecznie zapraszam na zajęcia

O mnie

Zuza Zali

Psycholog, psychoonkolog, profilaktyk, dyplomowany nauczyciel Kundalini Jogi. Absolwentka Studium Terapii Poprzez Sztukę w Teatrze Ludowym w Krakowie oraz wyższych studiów ,,Relaksacja i Joga” na Wydziale Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Od kilku lat prowadzi zajęcia relaksacyjne z elementami jogi dla dzieci w wieku przedszkolnym, gimnazjalnym oraz dla dorosłych.

Przewiń do góry